خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 


قیمت : 930000 تومان


برند : iWALK


خرید پستی هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002


 


نقد و بررسی تخصصی

سال‌های اخیر نوع جدیدی از هدفون‌ها در حال فراگیر شدن هستند که با عنوان ایرباد (Earbud) شناخته می‌شوند. کلمه ایرباد به معنی یک هدفون کوچک است که فضای داخل گوش را پوشش می‌دهد. شرکت آی واک به عنوان برندی شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی و گجت‌های کاربردی، محصولی جدیدی به نام «SPA002» را روانه بازار کرده است که با نام «Amour Air Shell» شناخته می‌شود. این محصول به عنوان یک هدفون بی‌سیم و هم به عنوان یک اسپیکر خوش‌ساخت کاربرد دارد. در این مطلب این هدفون/اسپیکر بی‌سیم را بیشتر موردبررسی قرار خواهیم داد.

طراحی و متعلقات؛ کامل و بی‌نقص

قبل از هر توضیحی خیلی خلاصه و کلی باید گفت SPA002 طراحی بسیار عالی، راحت و کاربردی دارد. به ترتیبی که به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد، در گوش ثابت باقی می‌ماند و از کیفیت صدای خوبی هم برخوردار است. حال بیایید درباره هر کدام از این تعاریف دقیق‌تر شویم. بدنه این هدفون فقط از دو بخش تشکیل شده است. یک قسمت گوشی دارد که داخل لاله گوش قرار می‌گیرد، یک سری هدفون دارد که وارد کانال گوش می‌شود. میکروفون‌ها هم روی خود گوشی قرارگرفته‌اند. هر کدام از این بخش‌ها با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و به خوبی با آناتومی گوش سازگار هستند. قسمت سری هدفون مجهز به یک کاپ سیلیکونی است تا به راحتی وارد کانال گوش شود و سه کاپ در سایزهای مختلف همراه آن عرضه می‌شود تا برای تمام گوش‌ها اندازه باشد.

سری هدفون با بدنه اصلی گوشی‌ ترکیب خوبی را ایجاد کرده‌ است. به ترتیبی که وقتی هدفون را در گوش‌تان فیکس کنید دیگر با حرکات معمول از گوش‌تان نمی‌افتد. دویدن، پریدن و تکان‌های شدید سر هم باعث خارج شدن ناخواسته هدفون‌ها از گوش نمی‌شود. البته هدفون به طور کامل کیپ نمی‌شود و به همین دلیل زمانی که هدفون را در گوش قرار داده‌اید کمی صدای اطراف را خواهد را خواهید شنید. البته صدای موزیک شما توسط نفرات کنارتان هم چندان شنیده نخواهد شد.

کیس و میزان شارژ، جمع‌وجور اما قوی

طبق اعلام  شرکت سازنده، خود هدفون‌ها با هر بار شارژ کامل قابلیت پخش تا 3.5 ساعت موزیک را دارند و این عدد به کمک باتری موجود در کیس به 14 ساعت خواهد رسید. به این معنی که کیس کامل شارژ شده می‌تواند کمی بیشتر از 3 بار هدفون‌ها را دوباره سر حال آورده و کاملاً شارژ کند. پس در نظر داشته باشید که هر 3.5 ساعت که موزیک گوش می‌دهید باید یک وقفه ایجاد کنید و گوشی‌ها را برای شارژ در کیس قرار دهید و از صدای محیط لذت ببرید. زمانی که درحال گوش دادن به موسیقی هستید می‌توانید با یک بار ضربه به تماس دریافتی پاسخ دهید. البته اگر تماس نداشته باشید می‌توانید با یک بار کلیک روی گوشی موسیقی در حال پخش را متوقف یا دوباره پخش کنید. با دوبار کلیک روی هدفون سمت راست به آهنگ بعدی و روی هدفون سمت چپ به آهنگ قبلی می‌روید. اگر انگشتتان روی هدفون سمت راست برای دو ثانیه نگه دارید، میزان صدا بیشتر می‌شود و با انجام همین کار روی هدفون سمت چپ از میزان صدا کم می‌شود. اگر هم تماس ورودی دارید با یک کلیک دوثانیه‌ای می‌توانید ردتماس کنید. علاوه‌براین، با 3 ثانیه کلیک و نگه‌داشتن، هدفون روشن می‌شود و با 4 ثانیه نگه‌داشتن هم هدفون خاموش می‌شود. جلب اینجاست که با سه بار ضربه زدن به هدفون، دستیار صوتی اپل یا گوگل فعال می‌شود. البته استفاده از تمامی این کلیک‌ها کمی مشکل است و ممکن است زمانی که شروع به استفاده از آن‌ها کرده باشید، با کمی مشکل روبرو باشید که البته رفته‌رفته از سختی آن کم خواهد شد اما همچنان کار با آن مشکل خواهد بود.

ایرباد Amour Air Shell هم مانند اکثر ایربادهای موجود در بازار به همراه یک کیس ارائه شده است. این کیس هم وظیفه نگهداری و مدیریت هدفون‌ها را به عهده دارد و هم آن‌ها را شارژ می‌کند. به ترتیبی که خود کیس دارای باتری داخلی است و از طریق رابط microUSB شارژ می‌شود که در بسته‌بندی کالا هم یک کابل microUSB به USB پنجاه سانتی‌متری وجود دارد. هدفون‌ها فقط از طریق این کیس شارژ شده و حتی به دیگر ابزارها متصل می‌شود. این کیس ابعاد مناسب و نسبتاً کوچکی دارد و به‌راحتی در جیب شلوار یا کیفتان جای می‌گیرد. هدفون‌ها به حالت آهنربایی و به راحتی داخل کیس رفته و به‌راحتی هم از آن خارج می‌شوند. بدنه این محفظه شارژ هم از پلاستیک مات ساخت شده است تا اثرانگشت و لکه روی آن باقی نماند. قسمت زیرین این اسپیکر هم دارای لایه‌ای سیلیکونی است که باعث می‌شود با قرار دادن آن روی میز، محفظه اصطلاحاً لیز نخورد و خط و خشی هم روی میز نیاندازد.

کیفیت صدا؛ اسپیکر یا هدفون، صدای بلند در برابر کیفیت گوش‌نواز

بدون شک این هدفون کاربردی شرکت آی واک، تفکیک صدای مطلوبی دارد؛ حتی ممکن است در زمان گوش دادن به موسیقی با آن به صداهایی بر بخورید که قبلاً نشنیده بودید. به خیال راحت می‌توان گفت که کیفیت صدای خروجی این هدفون تمامی گستره‌های صوتی را پوشش می‌دهد و می‌توانید از آن برای تمامی ژانرهای موسیقی استفاده کنید. حتی صدای بیس هم به شکلی عمیق در این هدفون شنیده می‌شود و به‌سختی می‌توانید در آن جایی از گله و شکایت پیدا کنید. البته این هدفون مانند بسیاری محصولات رده‌بالا بلند صدای بسیار زیادی ندارد و صدا فقط تا حدی زیاد می‌شود که در آن اعوجاجی ایجاد نشود. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم از این هدفون شرکت آی واک می‌توانید به عنوان اسپیکر هم استفاده کنید. ابعاد محفظه نگهدارنده این هدفون بسیار کوچک است و اگر دستان بزرگی دارید می‌توانید آن را به‌راحتی در مشتتان پنهان کنید. شاید با دیدن ابعاد جمع‌وجور این اسپیکر (محفظه‌ی شارژ) فکر کنید که صدای زیادی از آن به بیرون منتشر نمی‌شود اما در عمل چنین نیست! بلندی صدای این اسپیکر نسبت به ابعاد آن مثال‌زدنی است؛ بیشتر اسپیکرهایی که در این ابعاد و حتی کمی بزرگ‌تر تولید می‌شوند توان 3 واتی دارند و برای اتاقی کوچک مناسب هستند اما این اسپیکر اصلاً داستان دیگری دارد. توان 6 واتی آن برای پر کردن اتاقی بزرگ مطلوب است. البته کیفیت صدای خروجی اسپیکر به پای هدفون نمی‌رسد و در آن خبری از بیس عمیق هدفون نیست اما همچنان صدای گوش‌نواز و البته بلندی از آن شنیده می‌‌شود.

این محصول جالب آی واک امکان استفاده به‌صورت هدفون و اسپیکر را دارد. برای استفاده از حالت اسپیکر SPA002 کافی است هدفون‌ها را درون کیس شارژ قرار دهید و در کیس را ببندید. هیچ کلید اضافی هم برای آن درنظر گرفته نشده است و سویچ کردن از هدفون به اسپیکر به راحت‌ترین شکل ممکن انجام می‎شود.

جمع‌بندی، ماورای جذابیت

درمجموع هدفون SPA002 یا همان Amour Air Shell آی واک از آن دست محصولاتی است که خلاقیت در آن شکل و شمایل تازه‌ای به خود گرفته است. این محصول یک هدفون، یک محفظه شارژ و یک اسپیکر است که همه‌وهمه در کپسولی مشکی و خوش‌ساخت خلاصه شده است. کیفیت و توازن صدا در هدفون کاملاً رضایت‌بخش است اما صدای اسپیکر توازن کم‌نظیر هدفون را ندارد؛ در عوض، صدای اسپیکر برای کالایی به این اندازه، بیش‌ازحد انتظار بلند و واضح است. باتوجه به رقابت تنگاتنگ شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی، شاید نتوان این هدفون را با لقبی مثل بهترین توصیف کرد اما قطعاً می‌توان آن را محصولی خلاقانه دانست که انتظار می‌رود طرفداران زیادی را به خود (و البته برند آی واک) جذب کند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


هدفون بی‌سیم «آی‌ واک» (iWalk) مدل «SPA002» محصولی مدرن و کاربردی از شرکت آی واک است که می‌توان از آن به عنوان اسپیکر هم استفاده کرد. برای این کار کافی است هدفون را در محفظه آن قرار دهید تا اسپیکری پرقدرت و با صدای رسا داشته باشید. این مدل در رنگ مشکی  ابعاد کوچک به بازار عرض شده است. این ابعاد و وزن باعث شده تا علاوه بر آسان‌تر شدن جابه‌جایی هدفون، استفاده دراز مدت از آن گوشتان را خسته نکند. این مدل برای اتصال به دستگاه‌تان به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده است. هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 میکروفون دارد و همین باعث شده تا این مدل برای افرادی که قصد مکالمه دارند گزینه مناسبی باشد. حساسیت این مدل توسط آی‌واک  98 دسی‌بل و پاسخ فرکانسی آن، 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های اصلی این مدل محفظه نگهدارنده یا همان کیس آن است. این کیس قابلیت شارژ هدفون را دارد و می‌تواند علاه‌بر اسپیکر در نقش یک پاوربانکی برای هدفون عمل کند. برای شارژ این مدل کافی است از درگاه microUSB تعبیه شده برای این هدفون استفاده کنید.


 



تصاویر بیشتر

 



هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002
هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002
هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002


 


 

خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 ارزان,هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 با قیمت ارزان,خرید iWALK ارزان,iWALK با قیمت ارزان,خرید پستی هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید اینترنتی هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 با قیمت 930000,خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 فقط 930000,خرید iWALK هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید iWALK با قیمت 930000, روبو بلاگ هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 label5 خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 ارزان,هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 با قیمت ارزان,خرید iWALK ارزان,iWALK با قیمت ارزان,خرید پستی هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید اینترنتی هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 با قیمت 930000,خرید هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002 فقط 930000,خرید iWALK هدفون بی سیم آی واک مدل SPA002,خرید iWALK با قیمت 930000,